21 май 2007

Дъжд

и никой не разбра,
отиде си лятото
и идва есента
и ме окъпа рейс...

да наистина въпреки, датата на която пиша това, дъжда наистина е много есенен, обложен и напоителен. По принцип в края на май и началото на юни - пролетните дъждове, са предимно поройни, но сега вече вали от четири дни почти без прекъсванеи времето наистина е гадно. Настроението ми е гадно. Всичко е гадно. Отдавна не се бях чувствал чак пък толкова вкиснато. Да не говорим че и този тъп народ, в тая тъпа държава пак гласува за поробителите ДПС. Напрвило ми е впечатлението, че от както свят светува или поне от 30 века насам хората все си повтарят "Боже, на къде отива тоя святъ". Е с риск да съм банален ще попитам и аз същото.

А колкото до къпането чрез автобуси на градския транспорт... ми мокър съм до кости. Явно автобусите имат доста голяма водоизместимост. Особено когато карат бързо :( Мама им стара, нека поне да си заслужат повишението, що за хора са тия шофьори... Мафия от простаци - същите като таксиджиите. Стачки и искания, и нищо насреща от тяхна страна.

Боже, на къде отива тоя свят?

Ех! звуча като смачкан мрънкащ чиновник, нали? Ми такъв съм си.

А пък брат ми за минава за Ирландия за 6 месеца. Тазм представи си минималната заплата била 8.5 евро на час... Преди се чудех струва ли си да миеше подове или чинии заради нек'ви си повече пари, ама май тук в татковината, да се занимаваш с нещо смислено, например научно, ти излиза по-солено - и държавата и обществото те унижават. Изглежда в БГ най-високо платени са тези с най-ниско образование - циганите по строежите, шофьорите на автобусите, камионите и такситата.

Боже, ... Баси дъжда!

Няма коментари: