17 май 2007

Промяна в живота

Винаги когато се случват такива неща, в живота на хората настъпват промени смесени с еуфория и нови отговорности. Е поне в моя така стана. На 15 май, вторник към 20:00 ми подариха ето това същество:



Казва се Кари, на 1 месец и 13 дни е и е черна. Стращно симпатично животинче с доста живец. Снощи например почти не ме остави да спя, обикаляше из цялата стая и май само на тавана не се разходи да провери кво има там! Чудя се какво прави през деня когато ме няма. Добре, че нямам много обувки :-)

Неприятната част е, че трябва да се занимавам с лекари, хора по които не си падам особено, да пазарувам разни хапчета и специални храни и да бърша с парцала осраното и опиканото. Според мен обаче това си заслужава тъй като това прекрасно животинче ще бъде с мен на всякъде и ще вкарва цвят в живота ми!

1 коментар:

Inspiration каза...

Голяма сладуранка! :)